Rabu, 25 April 2012

'Setan dan Pendajjal' Lebih Kecil Bilangannya Dari Malaikat!

Anda dapat mengesan bagaimana kaedah yang dilakukan untuk melupuskan catatan yang diletakkan di bawah IP Address dan nama pena tejathanaif @ thanaif?

78.101.48.37

ISP:Qtel
Organization:QTEL-ADSL-POOL
Connection:Broadband

  Kaedah yang dilakukan sukar difahami oleh pengguna awam misalnya dari pengalaman saya sendiri :


1-                 Tatkala membuka  catatan tersimpan di microsoft Word- Travelodge 1

2-                  ‘not responding’ tatkala catatan Travelodge 1 mahu ditutup failnya di dalam draft dipaparkan.

3-                  mereka membentangkan skrin kosong berwarna kelam tanpa boleh ditutup atau dilupuskan pada catatan Travel Lodge 1

4-                  mereka akan memadamkan catatan baru yang dicatat di Mini Compaq pada 23 hb April apabila saya cuba menyimpannya dengan mengelirukan tindakan yang tepat tetapi dimuslihatkan dengan kotak paparan untuk ‘do you want to save the changes you made to document 1’  yang dipaparkan ruang memilih ‘ SAVE – DON’T SAVE’ – CANCEL – apabila saya memilih untuk DON’T SAVE kerana menjangkakan ia merujuk nota Travelodge 1, microsoft word bertindak memadamkan catatan dari Mini Compaq bertarikh 23 hb April 2012

 

Saya tidak tahu mengapa mereka (microsoft word) berulangkali melakukannya  apabila mulai membuka catatan di Microsoft Word  Document. 


Dan kerana itukah dikau mendakwa mereka 'bangsat'? Marah mu itu memudratkan.


R memberitahu dengan lembut tetapi ia sudah tidak memanafaatkan apa-apa kepada saya. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan