Ahad, 28 Oktober 2012

Apa Khabar?


Saya tidak melupakan mu cuma emosi ini sangat-sangat tercalar setelah badut-badut yang tidak dikenali bertindak menjadikan gelombang sebagai perangkap bagi membuktikan kepintaran mereka untuk menguasai minda saya.

Gelombang jarak sederhana mhz kini saling mengadu dombakan kebolehan brainomi yang dianugerahkan oleh Allah kepada hamba-hambaNya dengan sebab jelas oleh kedudukan wahyu-wahyuNya menuntut pemahaman menjelang dekad yang akan dicabar oleh kuasa panca indera.

Mengapakah masyarakat mu semakin menghindari sifat membaca?

Apakah yang ingin dibaca oleh mereka tatkala sejarah kian disingkatkan untuk dikaji sehingga melupuskan kebenaran dengan menerbitkan kepalsuan bukti yang tidak mudah dicermati oleh anak-anak mu?

Saya cuba untuk mengabaikan tentang Sepuluh Rancangan Barat/ Yahudi Memusnahkan Islam dengan berbaik sangka dengan mu kerana Taurat dan Injil perlu dimaklumatkan sebagai kaedah penulisan yang dilakukan kesan dari pencerahan agama Kristian.

Mengapakah Taurat dan Injil seolah-olah wahyu yang mempunyai bacaan pada gambar-gambar?

Daku merenung bangunan-bangunan dengan pepatung manusi suci mu yakni para saint yang tidak berpakaian... 

Saya sedih malah saya membuang air mata ke dalam jiwa.

Islam agama ku tidak sesekali akan mengikuti jejak begini.

Al-Quran ku tidak boleh difahami mengikut kaedah Biblemu.

Maksudku keamanan tidak boleh disistemkan mengikut bahasa apakah tatkala masyarakat di teluk mu ini yang etniknya arab, yahudi dan nasrani yang memahami dan tinggi kemahiran berbahasa inggeris, arab hebrew dan perancisnya masih gagal bersetuju untuk penubuhan sebuah negara Palestein.

Saya kehilangan hubungan minda jika kekal catatan saya dihilangkan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan