Rabu, 16 Januari 2013

Menghapuskan Nilai-Nilai Baik Masa Depan Siapa?

Mengapa blogspot.com menggagalkan muat naik turun gambar-gambar yang dipilih untuk membuktikan hak milik dan hak cipta bagi kesemua catatan-catatan saya di blog-blog yang saya lahirkan secara bersendirian?

Status saya di blog-blog BentalaKendirTunjangnyaAkarAkidah adalah bersifat bersendirian tanpa wujud perkongsian untuk menghasilkan penulisan secara bersama.

Saya mahukan hak cipta di atas setiap catatan saya di blog-blog BentalaKendiriTunjangnyaAkarAkidahMengubahDunia.

Apakah setiap aktiviti peribadi seorang muslimah dan wanita dari timur memerlukan dokongan dari mana-mana pihak untuk dijayakan?

Apakah terlalu naif untuk kami berdiri sendiri tanpa perlu mendapatkan dokongan anda?


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Why blogspot.com thwart all my download selected images to prove ownership and copyrights of all my entries at my blogs?


My status BentalaKendiriTunjangnyaAkarAkidah blogs exist is independent writer without partnership to produce writing with anyone..


I wants a copyright on every note at my BentalaKendiriTunjangnyaAkarAkidahMengubahDunia blog.


Must every personal activity from a malay muslim married lady like me  which come from the east need the support of any party to accomplished?


Does we being too naive to stand on our own?

Who is control my pictures image on my facebook?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan