Selasa, 11 Januari 2011

Di Doha Atau Di Klang?

Sesuatu yang membuatkan saya sebagai penulis dan pemilik bagi blog ini tersenyum ialah apabila kedapatan penafian untuk menerima thanaif@hotmal, thanaif@gmail dan thanaif@yahoo.com sebagai email dari akaun yang sah oleh face book.

Saya menyeringai untuk tersenyum dengan kekal berterusan akaun-akun email saya dianggap sebagai tidak sah.

Apakah ini mengesahkan bahawa semeangnya wujud pihak yang tidak betanggungjawab mempergunakan nama pena saya sebagai hak milik mereka?

Qtel telah melakukan tindakan yang tidak adil apabila bemula dari dua hari yang lalu aplikasi saya ke blog di friendster yang masih log in telah diputuskan taliannya.

Semalam perkara yang sama berlaku tatkala saya masih log in di laman Minagkabau.net talian diputuskan secara tiba-tiba.

Dan hari ini saat sedang menyemak semula akaun di yahoo.co.uk sewaktu masih di dalam proses menyemak akaun talian digendalakan dan diputuskan.


Soalan saya mengapa melakukan begini?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan